Bemiddeling - Ombudsdienst: de coöperatie is er ook om naar problemen te luisteren
De coöperatie is het werk van de leden en de ondersteunende teams, en een positief collectief project. Maar er komen ook veel realiteiten samen en soms verloopt alles niet zoals gepland.
Heb je de onderneming nodig als getuige of heb je nood aan een luisterend oor, advies, of een bemiddeling?
We hebben een ombudsdienst opgericht waarbij je terechtkan als je een probleem wil melden of vragen hebt.
Stel, je bent lid of klant van Smart en wordt geconfronteerd met een ongepaste situatie in het kader van je werk, een moeilijke samenwerking of ongepast gedrag. Of je betwist een dienst, product, prestatie of beslissing. Ervaar je een moeilijke situatie met een lid, een team of een klant? Kortom, maak je je ernstig zorgen over iets?
Weet je niet meer bij wie je terechtkan om een probleem op te lossen in het kader van je relaties met Smart en/of met personen die ermee te maken hebben?
Leg ons uit wat de situatie of het probleem is.
We nemen contact met je op om erover te praten via het communicatiemiddel van jouw keuze.
Nog enkele toelichtingen:
Wat is je vraag/probleem?
Om je aanvraag te kunnen behandelen, hebben we enkele gegevens van je nodig.