Skip to content

Bemiddeling - Ombudsdienst: de coöperatie is er ook om naar problemen te luisteren

SmartCoop Liège

De coöperatie is het werk van de leden en de ondersteunende teams, en een positief collectief project. Maar er komen ook veel realiteiten samen en soms verloopt alles niet zoals gepland.

Heb je de onderneming nodig als getuige of heb je nood aan een luisterend oor, advies, of een bemiddeling?

We hebben een ombudsdienst opgericht waarbij je terechtkan als je een probleem wil melden of vragen hebt.

 

Stel, je bent lid of klant van Smart en wordt geconfronteerd met een ongepaste situatie in het kader van je werk, een moeilijke samenwerking of ongepast gedrag. Of je betwist een dienst, product, prestatie of beslissing. Ervaar je een moeilijke situatie met een lid, een team of een klant? Kortom, maak je je ernstig zorgen over iets?

Weet je niet meer bij wie je terechtkan om een probleem op te lossen in het kader van je relaties met Smart en/of met personen die ermee te maken hebben?

Leg ons uit wat de situatie of het probleem is.

We nemen contact met je op om erover te praten via het communicatiemiddel van jouw keuze.

Nog enkele toelichtingen:

  • Dit kanaal is niet bestemd voor suggesties over de digitale ontwikkelingen van onze tools.
  • In geval van onbetaalde facturen nodigen we je uit om in de eerste plaats contact op te nemen met je adviesverlener of het dichtstbijzijnde kantoor. Zij kunnen je daar het best mee verder helpen.
  • Smart beschikt over een ethisch comité dat aangeschreven kan worden voor ethische vragen.
Marque page

Lees ook

Het ethisch comité

Wat is je vraag/probleem?

Om je aanvraag te kunnen behandelen, hebben we enkele gegevens van je nodig.

  • Enkel het e-mailadres is verplicht.
  • Door je naam in te vullen, kun je ons helpen om de situatie sneller te begrijpen, maar je kan ook anoniem blijven als je dat wilt.
  • Enkel de twee leidinggevende personen van de coöperatie en het team dat hen adviseert hebben toegang tot deze informatie.
  • Beschrijf de situatie zo gedetailleerd mogelijk. Alle elementen die je nuttig vindt, kunnen ons helpen om beter te begrijpen waarover het gaat.
  • Heb je hierover al uitwisselingen gehad met leden van ons team? Dan raden we je aan om ze bij je aanvraag toe te voegen. Dat kan ons helpen om een algemeen overzicht te krijgen en je situatie beter te begrijpen.
  • Als je het probleem hier liever niet uitlegt, kunnen we ook contact met je opnemen via het kanaal van jouw keuze om er vertrouwelijk over te praten.
Marque page

À lire également

Het ethisch comité